Unexus Contact Solutions en Meester Electronics combineren een deel van de activiteiten onder de noemer UM Telecom. Zowel alle telecomdiensten van Meester Electronics, als de vaste, mobiele en internetabonnementen van Unexus zijn ondergebracht in UM Telecom.

MVNO

UM Telecom is een zogenaamde MVNO; een Mobile Virtual Network Operator, waardoor het op maat gemaakte gsm-abonnementen kan aanbieden. Verder worden abonnementen aangeboden voor diverse (telefonie) activiteiten, waaronder vaste- (sip), mobiele abonnementen en internetverbindingen. Dankzij deze specialisatie is het eenvoudiger om gerichter onze klanten te bedienen en zal het serviceniveau verder toenemen.

Over Unexus:

Unexus Contact Solutions is een Nederlandse organisatie die complete (tele)communicatie-oplossingen ontwikkelt en levert. Unexus helpt zo organisaties om hun bereikbaarheid te organiseren en optimale dienstverlening aan hun klanten te bieden. Hierdoor is het mogelijk om klantgericht en resultaatgericht te werken. Unexus is er op gericht bereikbaarheidsoplossingen te bieden aan bedrijven die professioneel contact met hun klanten willen hebben, in binnen- en buitenland. Dankzij de toepassing van de nieuwste technologieën is het mogelijk om dit contact gemakkelijk, efficiënt en betaalbaar tot stand te brengen.

Over Meester Electronics:

Sinds 1989 ontwikkelt, installeert en onderhoudt Meester Electronics diverse producttoepassingen op het gebied van brand- en inbraakbeveiliging, professioneel geluid en telecommunicatie. Van advies, installatie tot onderhoud; alles in één hand. Kennis, vindingrijkheid, visie en passie voor het vak zijn de pijlers waarop Meester is gevestigd. Hierbij worden de kennis en de kunde van het bedrijf gebruikt om technische problemen op een pro-actieve wijze op te lossen. Dat gaat verder dan het enkel leveren en installeren van de juiste producten. Wij zijn geregistreerd bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) als aanbieder van openbare elektronische communicatiediensten onder nummer 942936.

“Waar het om gaat is dat je de klant écht kent en actief inspeelt op de behoefte die de klant heeft. Daarvoor gaan we met de klant in gesprek en investeren we veel in het opbouwen van een goede relatie.”

Frank Meester – UM Telecom